ימה

⭕️ home-hero-video
לגלול
Music
שלמה ארצי בקיסריה? משינה בשוני? תמשיכו את הערב בצימרים שלנו לעוד כמה שעות של קסם...
Close to
בזכרון יעקב, נסיעה קצרה על כביש החוף והגעתם
Family business
אנחנו עסק משפחתי, אתם לא לקוחות אלא אורחים אישיים שלנו ואנחנו נהנים לארח אתכם אצלנו במקום שיצרנו באהבה עד הפרט האחרון (כולל מוצרים של ל'אוקסיטן לשימוש האורחים)
Wine-therapy
טיפולי וינותרפיה ממטפלים ברמה הגבוהה ביותר ובראשם עמית, הבעלים של המקום, שהוא פזיותרפיסט מוסמך. אתם בידיים טובות
Design
עיצוב יחודי לכל אחד משלושת הצימרים המשלב את קסם העולם הישן עם כל הנוחות של העידן החדש. בכל אחד מהצימרים יש מרפסת נוף משלה, ג'קוזי, מערכת מדיה, מטבחון מאובזר ופינוקים שונים שהופכים את השהות למענגת במיוחד
Quiet
שקט כפרי וציוצי ציפורים במרחק קצר מהמרכז הפסטורלי והמדרחוב המפורסם של המושבה הוותיקה זכרון יעקב
View
הנוף, הים והשקיעות שרואים מכל פינה בצימרים שלנו הופכים כל יום ליפה יותר
אם הגעתם לאתר שלנו, רפרפתם על התמונות והן עשו לכם חשק לעוד, יש לנו עוד כמה דברים לספר לכם עלינו.
אנחנו מחכים לשמוע מכם ולארח אתכם אצלינו בקרוב!
קראו אודות ימה צימר וספא יין
אוקיי, מצאנו את המקום המושלם! נוף נהדר לים ולאזור. המתקנים מושלמים ומטופחים. המקום נעים ונקי מאוד.אך גולת הכותרת היא הבעלים והמגע האישי שלהם ודאגתם לכל אורח. דבר אחד שהיה מיוחד במיוחד - אמבט יין- לא להחמיץ את זה.חוויה מאוד מיוחדת.אנו מגיעים שוב בוודאות!
אלעד
2/12/2020
מקום קסום!!! אריאלה ועמית חשבו על הכול!!!! טיילתי המון בארה״ב, באירופה ובארץ, ימה היא בהחלט בטופ ליסט שלי! ממליצה בחום! אני בוודאות חוזרת אליהם - חוויה מושלמת!
מירב
1/19/2022
הרבה יותר ממעולה:) הגענו ללילה אחד ונשארנו לשניים! הסוויטה מושלמת. מאובזרת, נעימה, נקייה וכוללת את כל מה שצריך. יין, שתייה, חטיפים, מצעים נקיים, נוף מדהים, שקט ופרטיות. אירוח מצויין, קבלנו המלצות על אטרקציות ומסעדות טובות, הרגשנו בבית! הסופט טאב הממוקם בחוץ, פשוט אלוהי. מים בטמפרטורה של 40 מעלות כשקר בחוץ - תענוג עילאי. אנחנו עוד נשוב. זה בטוח. המלצה חמה על מקום מדהים! תודה עמית ואריאלה.
חביבה
1/13/2020
בילינו את יום השנה שלנו כאן, בסוויטת גפן. וואו, כזה מקום נקי ומסוגנן, כל המתקנים היו בסטנדרט גבוה, כל כך הרבה פינוקים, יין, פופקורן, עוגיות, תה צמחים ועוד. נרגענו תוך צפייה בסרטים על מסך טלוויזיה גדול ונהננו לשחק קלפים ומשחקי לוח וחשיבה. העיסוי היה מקצועי מאוד, בדיוק מה ששנינו היינו זקוקים לו. הספא היה מדהים, נוף מושלם לעבר הים והשקיעה. חיינו את הפרטיות והרגשנו מאוד רומנטים. בהחלט נמליץ לכל מי שמחפש חופשה יוקרתית במחיר משתלם. שווה כל אגורה
אמנדה
12/13/2022
התארחנו בסוויטת גפן, היה מעל כל הציפיות הצימר הכי מטורף שהיינו בו יפה ברמה אחרת. מתוקתק ומסודר, עד הפרט הכי קטן. נקי, מריח טוב, מעוצב בצורה לא נורמלית. נוף משוגע מהג׳קוזי, ובעלים מהממים שנותנים תחושה נוחה וכיפית , זמינים ונותנים מענה להכל!! באמת חוויה בין הטובות שיצא לנו לחוות, מבלי לנסוע לקצות הארץ! ממליצים מאוד!!!
עדי
4/17/2022
היינו בהמון צימרים, בעיקר יוקרתיים, אבל זה עלה על כולם!! קבלת פנים חמה ומלבבת של המארחים אריאלה ועמית המקסימים שניכר שחשבו על כל פרט, כדי להפוך את החופשה למושלמת. הסוויטה מרווחת, נקייה מאוד, פרטית וסופר רומנטית. מייד הרגשנו בה בבית. העיצוב בסגנון כפרי יוקרתי ויש בה הכל. כשאומרים שאלוהים נמצא בדברים הקטנים לזה מתכוונים. היה פשוט מושלם! והשאלה היא, לא אם נחזור, אלא מתי נחזור.
לימור
2/14/2020
הגענו לצימר אשכול לשני לילות והייתה לנו חוייה מקסימה! הצימר יפה, ממוקם על צלע הר עם מפרסת פרטית ונוף לים. עיצוב מהמם, רומנטי, ג׳קוזי בחדר והכל מרווח ונקי. ממש מרגיש שחשבו שם על הכל. אריאלה ועמית היו מקסימים וקשובים לכל בקשה שהייתה לנו, למרות שלא היה הרבה מה לבקש... עשינו עיסוי זוגי שמוצע בצימר עם מטפלים מעולים ומקצועיים! ממליצים בחום!
ניצן
8/14/2022
התארחנו בעלי ואני בצימר כרם. אריאלה ועמית המקסימים שקיבלו את פנינו בצורה כל כך נעימה, חברית וגרמו לנו להרגיש לגמרי בבית. הנוף המושלם, אין מילה אחרת לתאר אותו, שמשתקף מכל מקום בצימר, הג׳קוזי המפנק וכל הפרטים הקטנים שהיו פשוט נעימים ביותר. אמבט היין שהוספנו לחבילה ועיסוי זוגי יצרו אווירה של ספא, חופש, שלווה וניתוק ל-24 שעות שכה היינו זקוקים לו. אנחנו ממליצים בחום! ואנחנו נחזור! (האמת, כבר שריינו..)
אנה
2/10/2022
חוויה קסומה, צימר ברמה גבוהה מאוד עם נוף משגע! ממש נהננו מהצימר הזה, והיינו בהרבה צימרים בארץ. מחשבה וירידה לפרטים הקטנים. פינקו אותנו עד הסוף. המארחים זמינים וקשובים להכל. היה נקי ומצוחצח שזה מאוד חשוב לנו :) לקחנו גם מסאז' זוגי ואמבט יין שהיה חווייתי ומדהים. בקיצור ממליצה מאוד ובטוח עוד נשוב
אילת
9/15/2022
אחד הצימרים היותר יפים ומתוקתקים שיצא לנו לשהות בו. הגענו לצימר לפני החתונה וחזרנו אליו אחרי החתונה. מרוב שהנוף היה יפה, נשארנו להצטלם רוב היום בצימר, במרפסת ובסביבת היחידה שלנו. אריאלה ועמית אנשים קסומים ומקסימים שדאגו לנו לכל פרט קטן. פינקו אותנו במהלך כל השהות ודאגו לשאול כל הזמן אם לא חסר דבר. העיסויים שהזמנו היו מדהימים ומפנקים. בזכות הצימר היפיפה יצאו לנו תמונות חתונה מושלמות, איזה כיף היה להצטלם שם! חוויה נהדרת שהשלימה את החתונה שלנו לכדי אגדה. אריאלה ועמית, תודה רבה על הכל!
אלכס
5/23/2021
קודם כל, קבלת פנים. עמית ואריאלה פגשו אותנו בפתח הצימר, הזמינו להיכנס ומיד קיבלנו כוסית יין מיוחד. האווירה המיוחדת שבצימר מיד הורידה את כל הלחצים שצברנו בריצה היומיומית. נוף הים שנפתח מהמרפסת עוצר נשימה, ואז הגיעה השקיעה... זה היה שווה חיים! ברדת החשיכה יצאנו לטייל במושבה. ובחזרה שנינו נכנסנו לספא יין המפורסם. שמעו, לא כדאי לפספס! אוסיף שהבוקר השקט, האוויר הצח, הנוף, האינטימיות, המסאז׳, הפינוק והחום של עמית ואריאלה נכנסו עמוק בלב ונשארו שם עד הפעם הבאה שנגיע! בטח זה יקרה בקרוב! :)
אילן ג.
1/5/2021
מקום מדהים! אריאלה ועמית, עוד יותר מדהימים! נוף עוצר נשימה. מקום נקי ברמות, מפנק, מעוצב, חוויה אדירה, חובה להגיע לפחות ל2 לילות. נהנינו מכל רגע, לא רצינו לעזוב. התמונות לא מתארות את המציאות! פי אלף יותר יפה לחוות את המקום אישית. חופשה יוקרתית במחיר משתלם. תודה רבה לכם!
מורן

דוא”ל

תוכן הפניה

תודה שהיית/ה מדהימ/ה!

קיבלנו את הודעתך וברצוננו להודות לך שכתבת לנו.

אם שאלתך דחופה, אנא השתמש במספר הטלפון המפורט לעיל כדי לדבר איתנו.
אחרת, נשיב בדוא"ל בהקדם האפשרי.

נדבר בהקדם, יָמה ספא.
אנחנו מצטערים! התרחשה שגיאה במהלך השליחה. אנא נסה לשלוח את הודעתך שוב. כאופציה, תוכל ליצור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל האישי שלך.